Advertisements
Advertisements
Advertisements

الحظ لما يهاتى يخلى سوسن بدر نفرتيتى.. محمد الصغير يعرض تعليم ميكاب سوسن بدر فى حفل خاص

Advertisements
الفنانة سوسن بدر
الفنانة سوسن بدر
Advertisements
 شهيرة النجار

فجأة أصبحت سوسن بدر ليس فقط الفنانة والنجمة بل ترند عالمى عالٍ بعد جرأتها التى تحسب لها فى ترك لون الشعر الفضى ليزيدها جمالا ورونقا مع قصة شعر ناجحة قصيرة لتتحلى وتتصدر أغلفة الصحف النسائية المصرية والعربية وتتهافت بيوت الأزياء ودور التجميل لوضع لمسات الميكاب الخاص بها والذى كان مناسبا لملامح وجهها الذى تجلى فى فرعونيته مؤخرا بعد التقاط صور لها بجوار نفرتيتى وكيلوباترا لبعض الصحف العالمية ويتسابق كثير ممن يطلق عليهم هذه الأيام «ميكاب أرتست» لوضع فيديوهات وصور سوسن بدر تحت شعار إحنا اللى عاملين اللوك دا لسوسن بدر وآخر الافتكاسات وأعتقد لقمة الباغاشات المغموسة فى العسل النحل إعلان عن حفل تذاكره 1000 و3000 «ماست كلاس» يعنى تدريب لكيفية وضع ميكاب سوسن بدر على 3 لوكات مختلفة على الأستاذة سوسن بدر بشحمها ولحمها وطبعا لو كتبت لكم إن التذاكر كام ألف جنيه وعليها قسائم شراء بـ700 جنيه وتذاكر بـ3000 جنيه دى الجولد يا لهوى وفيه بقا تذاكر بـ8000 جنيه والأخيرة دى لها هدايا إما خصم 30٪ على منتجات تجميل أو دخول على سحب عقد ألماظ وانتى وحظك ومقابلة مع الصغير وسوسن بدر شخصيا ومجموعة من واضعى الميكاب ولإثبات حسن النوايا يجب دفع 25٪ مقدما من قيمة التذكرة على حساب (فودافون كاش أو حساب الأستاذ رشاد فى بنك (..........) وباقى المبلغ عند الحضور أى والله لقمة عيش متغمسة مش عسل دا عسل وقشطة ولو السيدة هتحجز يا حول الله السيلفر أم ألف جنيه تدفع نصف القيمة 500 جنيه مش فلوس يعنى وطبعا لأن التذاكر سيلفر بألف وجولد بـ3000 وVIP بـ8000 فكل النساء يردن أن يكن VIP لوك سوسن بدر بـ8000 يا بشر كيف تستفيد حتى من طلة فنانة حظها حلو على رأى نجمة كبيرة جدا فى التجميل، سوسن بدر نجمة الآن بوجهها وهى وحش تمثيل مفيش كلام و غول ابنة الفنانة قليلة الحظ آمال سالم كان أكثر أدوارها المتعلقة مع الجمهور دور زوجة أب ريا وسكينة فى مسرحية سهير البابلى وشادية الشهيرة لتتحول ملامح ابنتها بعد الستين لأيقونة جمال ولقمة عيش ناس تفتح من وراها بيوت. وعلى رأى المثل الحظ لما يهاتى يخلى سوسن بدر نفرتيتى.
Advertisements